Elektronska obvestila
Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novostih.
Novice
Predsedniški brki
Počaščeni smo, da smo prejeli fotografijo novoizvoljenega predsednika Z BRKI!
Hvala g. Pahor za vašo podporo. Z vašo fotografijo ste pokazali, da s...
The best voditeljski brki
Ni nam treba skrivati, da smo vsi zaljubljeni v Klemena Slakonjo. Otroci, mladi, mamice, očiji, babice, dedki ... vsi.Edinstveni voditelj nas je razve...
Skupinski brki
Godbeno društvo rudarjev Idrija se je s tole "gasilsko sliko" prijazno odzvalo na naše povabilo. Preko 50 brkačev na eni sliki mora biti kakšen reko...
Boksarski brki
Veseli smo, da v naši akciji sodelujejo tudi športniki, ki so otrokom in mladim še večji vzor. Še posebej veseli pa smo, da smo prejeli sliko brkatega...
Metlasti brki
Peter Poles in njegova izbranka sta nam poslala duhoviti fotografiji s čisto pravimi \\\"metlastimi brki\\\".Hvala za originalno idejo in sode...
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Spletno trgovino upravlja podjetje cLoovis d.o.o. v sodelovanju s Karitas.
Ob registraciji v sistem spletne trgovine, uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1.identiteto podjetja (ime in sedež podjetja)
2.kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3.bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4.dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5.pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6.vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR(Evrih).
7.način plačila in dostave
8.pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Način plačila
V spletni trgovini vam omogočamo naslednje načine plačila:
- z gotovino po povzetju *
- po predračunu
*Poleg zneska poštnine, je potrebno poštarju plačati tudi standardno provizijo za vplačilo odkupnine.
Provizijo plačate v vsakem primeru, ne glede na to ali je poštnina brezplačna.
Kupcu, ki je naročil izdelek in le tega ni prevzel, lahko vsa nadaljna naročila storniramo.
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene so z DDV.
Postopek nakupa
1.Registracija novega uporabnika
Pri prvem nakupu vas sistem opozori na registracijo novega uporabnika. Registracija je obvezna. Pri registraciji je potrebno vpisati vse potrebne podatke. Pri vsakem nadaljnem nakupu se za prijavo v sistem uporabi le še e-mail naslov in geslo.
2.Nakup izdelka
Sozi celoten nakup vas vodi sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru nakup ni možen. Ko zaključite z nakupom, boste o vsebini nakupa obveščeni po elektronski pošti.
3.Blago odposlano
Zavezujemo se, da v obljubljenem roku blago zapakiramo, odpošljemo in vas o tem obvestimo po elektronski pošti.
Naročilo lahko prekličete pred prejetim obvestilom o poslani pošiljki.
Garancija
Artikli imajo garancijo. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil ter ob predložitvi računa.Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Pakiranje
Stroške pakiranja krije ponudnik.
Dostava
Zavezujemo se, da bomo blago oziroma storitev dostavili v dogovorjenem času. Rok za dostavo naročenih izdelkov je 1-8 dni od datuma prejema naročila.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Novo v trgovini
Brki za šolarje Dejan Zavec
Fotografija je nastala v okviru akcije Brki za šolarje.
Lokacija: Snemanje oddaje InfodromDatum: 20.9.2012...
Brki za šolarje Filip Flisar
Fotografija je nastala v okviru akcije Brki za šolarje.
Lokacija: Oddaja na Facebook profilDatum: 26.julij 2012...